Strona 2 z 2

Re: Ile razy na fitness w tygodniu?

Post: ndz gru 15, 2013 11:00 am
autor: Grażka
rumba pisze:a jak te ćwiczenia z Ewką? nie są dla Ciebie zbyt męczące? wiem,że chodzi o efekt ale słyszałam różne opinie. jak miałam kiedyś więcej czasu i chciałam schudnąć to tak naprawdę im więcej tym lepiej ;) oczywiście czas na regenerację też był.

Ja też zaczęłam ćwiczyć z Ewą, na początku owszem pot się lał, i następnego dnia mięśnie bolały. Jeszcze jakiś ogromnych efektów nie widać, ale samopoczucie lepsze, jak mi zapał nie opadnie, to za jakiś czas zdam relację czy trening działa czy nie.

Re: Ile razy na fitness w tygodniu?

Post: pn gru 30, 2013 6:06 pm
autor: Pola
A co z bieganiem? Są tu osoby, które biegają. Ja z chęcią bym zaczęła, ale nie mogę się zmobilizować.

Re: Ile razy na fitness w tygodniu?

Post: pn cze 23, 2014 8:45 pm
autor: Gosposia
Tak ja biegam od wielu lat. Obecnie startuję w półmaratonach ale zaczynałam od dreptania niemal w miejscu. Wbrew temu że może dziwnie to z boku wygląda podskakiwałam z nogi na nogę a przyśpieszenie wyszło z czasem samo. Nawet nie zauważyłam kiedy.
Motywacja? Będziesz innym człowiekiem. Lepszym i zadowolonym z tej zmiany. Czy to wystarczy? ;)

Re: Ile razy na fitness w tygodniu?

Post: wt cze 24, 2014 5:31 pm
autor: mieczija
Proponuję często:) Nie ma nic wspanialszego niż widok wysportowanej kobiety:)

Re: Ile razy na fitness w tygodniu?

Post: czw lip 10, 2014 12:49 pm
autor: Gosposia
Gdy ktoś się nie rusza, to początkowo każda dawka przynosi szybki efekt. W następnej kolejności przychodzi jednak przestój.
Lepsze coś niż nic ale zasady są takie, że 3 to minimum. A zmiana pojawia się średnio po 12 tygodniach uczestnictwa w zajęciach. Z doświadczenia wiem, że tak na prawdę to 5 razy w tygodniu, czyli 2 dni przerwy od treningu, pozwalają nie mieć problemów z utrzymywaniem wagi na oczekiwanym przez siebie poziomie.
Ale tak jak podkreśliłam na początku, dobrze, że udaje Ci się chodzić i te 2 razy.

Re: Ile razy na fitness w tygodniu?

Post: pt maja 19, 2017 10:05 am
autor: Nomada
Co drugi dzień, czyli 3 razy w tygodniu dla osoby, która ma formę na powiedzmy średnim poziomie. Zależy też od celów jakie sobie stawiamy, ale przy dbaniu o formę i sylwetkę tyle wystarczy. Przy przygotowywaniu się na jakieś zawody itp to już lepiej ustalać z trenerem i mieć konkretny plan treningowy.